loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم دگر با جوانان ناز کن با ما چرا • • • به ادامه مطلب بروید اس ام اس شعر عشق و عاشقی • • • نمی دونم چه دردی د

آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس عاشقانه شعر

naser بازدید : 942 دوشنبه 04 شهریور 1392 : 12:22 ب.ظ نظرات (0)

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

دگر با جوانان ناز کن با ما چرا



به ادامه مطلب بروید

اس ام اس شعر عشق و عاشقی



نمی دونم چه دردی داری ای دل

که هرشب تا سحر بیداری ای دل



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



یه شب خدا گفت تو رو واسم میاره

تو رو آورد و کردی به چشم من اشاره



اس ام اس شعر عشق و عاشقی




ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه  آدم خوب و بد داره



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



هر چه کردی با دلم از شکوه لب را دوختم

روز شب بوده دعایی من سلامت بودنت



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



نسخه شربت و قانون شفا ریخت بهم

این چه شیرینی و لطفیست که بر لب داری



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



لحظه خوبی به من بده از من بگیر روح و تنم

برای یک لحظه خوشی به هر دری در می زنم



اس ام اس شعر عشق و عاشقی




دیگه حتی نایی نیست برای گفتن

خیلی وقته تو سکوت غم اسیرم

غربتم رو آشنایی کن بهارم

روزامو دریاب عزیز دور شد قطارم



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



من دوباره می نویسم شاید از عشقم بدونی

قصه عشق منو از عمق قلب خود بخونی



اس ام اس شعر عشق و عاشقی



من ناصبور را پیش خود از وفا طلب

یا تو که پاک دامنی صبر من از خدا طلب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 6,248
  • بازدید سال : 304,805
  • بازدید کلی : 7,384,498