loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

بر باد رفته زنی در دستان باد با خیال تو  . . در ان غروب گرم تابستان در کنار ریلی نشستم و رفتن قطاری را نظاره کردم که عزیزترین دارایم را با خود به همراه برد و لعنت خدا بر ریلهای که تو

آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس عاشقانه پاییز 1394

naser بازدید : 771 سه شنبه 05 آبان 1394 : 23:25 ب.ظ نظرات (0)

بر باد رفته

زنی در دستان باد

با

خیال

تو

 

.

.

در ان غروب گرم تابستان در کنار ریلی نشستم

و رفتن قطاری را نظاره کردم که

عزیزترین دارایم را با خود

به همراه برد

و لعنت خدا بر ریلهای که

تو را از من دور میکنند

.

.

میدانم که می مانی

و از قلبم بیرون نمیروی

پس لااقل باران را بهانه کن ،

دارد باران می آید . . .

.

.

قانون اول ساخت هر خانه

داشتن پنجره ی رو به دور دست

برای غرق شدن

در فکر و خیال خام او

.

.

با خنده هات خنـــــدیدم

با گریَـت گریـه کردم

منی که کلِ دُنیــا میگفت یه آدمِ سَـردم

.

 

.

مـــــَـــــــن

کاری به دنیا و قانونــاش نــدارم...

چشمای عشقــــــم خودش یه دنیاست

قانونش هم اینه مالـــه من باشــه...ღ

.

.

تمـــام غــرورم نــذر ِ آمــدنت !

تو فقــط یک ” جــانم

سوغـات آور بـرای احســاسم

.

.

عاشقی می کنم!

لـــــج می کنم!

بد اخلاق می شوم!

دست خودم نیست

ساعت و زمان هم ندارد!

اون كـــــــه نباشه

زندگی به کام من تلخ است...!!!

.

.

این دستایی که دارن طناب دارمو می بافن

چقدر شبیه اون دستایی است که روزی

منو تو اغوش می گرفت

.

.

دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست

.

.

اگه واقعا دلت هوامو کرده باز

تو این دفعه رو به پای من بسوز و بساز

.

.

هی پاییز !

حواست را جمع کن...

دور تو و تمام عاشقــــــانه هايت را خط می کشم...

اگر با آمدنت او حتی یک سرفه کند !

همین.....!

.

.

چه کسی میگوید دیوانگی بد است

من عاشقم و دیوانه

نمیدانید که چه صفایی دارد!!!

.

.

وقتی مردم ....

تمام اعضای بدنم را اهدا کنید..

به جزء قلبم

او را وقتی زنده بودم بخشیدم...

.

.

خاصـــ...

يه "سنـــد تو آل"هايـــي هم وجـــود داره

كه فقـــط برا يه نفـــر ارسال ميشه....

مگـــه نه....؟

.

.

آدم دوست داره گاهی غرق بشه!!!

غرق شدن همیشه توی آب نیست...تو قصه نیست...تو خیال نیست...

آدم دوست داره گاهی تو آغوش یک نفر غرق بشه!!!

.

.

روزایـــے ڪــــــہ " تــــــو "

تــــوشـــــون نیستــــــے

حیــفـــــــم میـــــــــاב

زنـدگیشــــــون ڪنـــــــم

.

.

به گــمانــــم تـــو نیمی از مــنی که إنقدر میخواهـــمت

وگرنـــه هر دوِ مــا به یــک اندازه خودخواهــــیم!

.

.

در کــــلاس عاشـقی ایـن مسئلـه اثبـاتــــ شـد

حـاصـل تفریـق یکـــ از دو بجـز یکــ صفـر نیستـــ ...

0=2-1

.

.

آدم باید یه "تو" داشته باشه...

که هـــر وقت دلـش از این دنیا و آدماش گرفت...

بگه بی خیـال خوبه که تو هستی......

.

.

انگار همین دیروز بود وسطای پاییز بود

تولدم گل خریدی دلت از عشق لبریز بود

حالاهمون گلای رز رو طاقچه ی اتاقمه

بدون هنوزم دل من طفلی پر از یه ماتمه

.

.

من از قبل "باخته" بودم

"مچ انداختن"

بهانه ای بود؛

برای گرفتن دوباره ی "دست تو"

.

.

هرگز نفهمیدم وقتے در آغوش منے , من امنیت دارم یا تو ....!

.

.

مغرورِ من

عاشق اون "نگاه هاي" يواشكيتم

كه تظاهر ميكنم حواسم پرته تا

" تو " هرچه قدر ميخواي نگاهم كني...

خب ديگه!!! دوسِت دارم ^__^

.

.

دفترم خوشبـــو شده است

از بس ؛

نامِ زیبـای " تــو " در آن می رقصد . . .

راستی !

تو به اسمَت هم عطر می زدی ؟؟

.

.

دارد پاییز می رسد ...

انار نیستم که برسم به دست های تو !!

برگم!!

پر از اضطراب افتادن ...

 

منبع:khandefun.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 266
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,738
  • بازدید ماه : 3,738
  • بازدید سال : 302,295
  • بازدید کلی : 7,381,988