loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

وقتی که رفت و منو از یاد برد هر چی که داشتم همه رو باد برد تو کنج عزلت خودم نشستم هر چی که اینه بود زدم شکستم وقتی که رفت و منو از یاد برد هر چی که داشتم همه رو باد برد تو کنج عزلت خو

آخرین ارسال های انجمن

متن آهنگ خاکستر از محسن چاوشی

naser بازدید : 1973 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 : 19:25 ب.ظ نظرات (0)

وقتی که رفت و منو از یاد برد
هر چی که داشتم همه رو باد برد
تو کنج عزلت خودم نشستم
هر چی که اینه بود زدم شکستم

وقتی که رفت و منو از یاد برد
هر چی که داشتم همه رو باد برد
تو کنج عزلت خودم نشستم
هر چی که اینه بود زدم شکستم
زخم زبونارو به جون خریدم
از همه حتی از خودم بریدم
چه عشق ناروایی
چه درد بی دوایی
چه زخم ناتمومی
چه سرنوشت شومی
با توام ای که ابرومو بردی
کشتی منو اما خودت نمردی
مثل یه کابوس اومدی و رفتی
اتیش به زندگیم زدی و رفتی
رفتی و من موندم و خاکسترم
بلای تم کاش نمی اومد سرم
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 266
  • بازدید امروز : 1,508
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,844
  • بازدید ماه : 4,844
  • بازدید سال : 303,401
  • بازدید کلی : 7,383,094