loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال من آفرید خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید ! برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آف

آخرین ارسال های انجمن

مشاعره زن ومرد(مطالب خنده دار)

naser بازدید : 2261 یکشنبه 15 مرداد 1391 : 15:34 ب.ظ نظرات (4)

مطالب خنده دار


شاعر زن میگه :


به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید !

برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید !

مرا شکل طاووس کرد و تورا / شبیه بز و کرگدن آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید

تورا روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید !


وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن! آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب / شراره، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر / براد پیت من را حَسَنْ آفرید !

برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید




شاعر مرد در جواب میگه :


به ‌نام خداوند مرد آفرین / که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد / چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید / و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد / مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم / تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست / نه کار پزشک و پروتز، همین !

نداده مرا عشوه و مکر و ناز / نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید / جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد / به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌ درخت / و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک / من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود / که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این

که زن از همان بدو پیدایش‌ات / نشسته مداوم تو را در کمین

 

منابع:tooptarinha.com

cloobfun.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بی نام در تاریخ 1394/01/16 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

هردو خوب بودن ولی مال دخترا با حال تره راستی واقااین اقای موسوی که نظر داده

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/01/15 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت همه بخیرواقالذت بردیم ومنتظرشعر های دیگری هستیم سر بلند و پیروز باشید

این نظر توسط سید محمد موسویوالیبالیست در تاریخ 1393/11/27 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون از وبلاگ خوبتون شع جالبی بود .راستش از مشاعره خیلی خوشم میاد.موسوی
پاسخ : ممنون

این نظر توسط جمونگ در تاریخ 1393/10/16 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بود .
پاسخ : ممنون از لطفتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 266
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 443
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,900
  • بازدید ماه : 3,900
  • بازدید سال : 302,457
  • بازدید کلی : 7,382,150