loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

منو نمیشناسی , بس که بی احساسی تو رفتی من مردم همینمو می خواستی دیگه کم اوردم , تنها و افسردم به ادامه مطلب بروید  منو نمیشناسی بس که بی احساسی تو رفتی من مردم همین و می خواستی دیگه کم آورد

آخرین ارسال های انجمن

متن ترانه علی عبدالمالکی به نام بی احساس

naser بازدید : 854 شنبه 08 خرداد 1395 : 19:08 ب.ظ نظرات (0)

منو نمیشناسی , بس که بی احساسی

تو رفتی من مردم همینمو می خواستی

دیگه کم اوردم , تنها و افسردم

به ادامه مطلب بروید

 

منو نمیشناسی بس که بی احساسی

تو رفتی من مردم همین و می خواستی

دیگه کم آوردم تنها و افسردم

تو اشتباه کردی من چوبش و خوردم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

 

حرفات یادت رفت سرد شد رفتارت

بگو که بعد من کی شد هوادارت

داغون داغونم بی تو نمی تونم

ابری شده چشمام بارون بارونم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

منبع:text-ahang.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 2,669
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,669
  • بازدید ماه : 8,625
  • بازدید سال : 307,182
  • بازدید کلی : 7,386,875