loading...

سایت تفریحی وسرگرمی آسیافان

شبکه اجتماعی دوست دات کامشبکه اجتماعی دوست دات کام سایتی بسیار جذاب برای تفریح و امکان نشر مطالب زیبای شما وهمچنین پیدا کردن دوستان جدید وقدیمی خود در فضای مجازی برای ورود به این جامعه مجازی اینجا کل

آخرین ارسال های انجمن

شبکه اجتماعی دوست دات کام

naser بازدید : 1100 جمعه 01 آبان 1394 : 19:35 ب.ظ نظرات (3)

شبکه اجتماعی دوست دات کام

شبکه اجتماعی دوست دات کام سایتی بسیار جذاب برای تفریح
و امکان نشر مطالب زیبای شما
وهمچنین پیدا کردن دوستان جدید وقدیمی خود در فضای مجازی

برای ورود به این جامعه مجازی اینجا کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط باران در تاریخ 1396/02/07 و 8:50 دقیقه ارسال شده است

اهههه من کلی وقته میخوام برم تو سایت ولی نیستش
چیکار کنم؟؟؟؟؟
بسته شده؟؟؟
پاسخ : سلام قراره در حدود یکی دو هفته با شکل ظاهری جدید خود باز شود
پاسخ : سلام الان در اخیاره میتونید استفاده کنید

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/01/11 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

سلام به مدیر سایت سال نو مبارک من نمیتونم وارد سایت بشم لطفا راهنماییم کنید دلم برای بچه ها سایت تنگ شده واقعا لطفا منو راهنمایی کنید چجوری وارد سایت بشم مرسی.

این نظر توسط sahar1996 در تاریخ 1394/09/15 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا ناصر چرا سایت بسته شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دلم برا دوست تنگ شده
پاسخ : سلام بسته نشده

www.do3t.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • سرگرمی
  • آرایش وزیبایی
  • فرهنگ وهنر
  • آشپزی وتغذیه
  • روانشناسی
  • زندگی زناشویی
  • بازار
  • سلامت
  • کامپیوتر واینترنت
  • تصاویر
  • دنیای مد
  • آهنگ
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1600
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 2118
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 2,159
  • باردید دیروز : 343
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,159
  • بازدید ماه : 8,115
  • بازدید سال : 306,672
  • بازدید کلی : 7,386,365