دلایل ترجیح آرسنال به یونایتد از زبان رمزی
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
دلایل ترجیح آرسنال به یونایتد از زبان رمزی
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیورزش دلایل ترجیح آرسنال به یونایتد از زبان رمزی

تعداد بازدید : 513
نویسنده پیام
narges23 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 28 /8 /1395
تشکر شده : 5
دلایل ترجیح آرسنال به یونایتد از زبان رمزی

آرون رمزی، هافبک آرسنال مدعی شد که تلاش ونگر برای خرید او دلیل اصلی ترجیح دادن آرسنال به منچستریونایتد بود. تصویر: http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01117504.jpg
سال 2008 بود که فرگوسن تلاش کرد رمزی را پیش از پیوستن به آرسنال به خدمت بگیرد. پدر رمزی گفته بود که پسرش از کودکی هوادار یونایتد بوده ولی با این حال، آرون به این علت که آرسنال بیشتر برای خریدش تلاش کرد، این باشگاه را ترجیح داد.

او گفت:\" من به باشگاه رفتم و امکانات را دیدم و همچنین با ونگر ملاقاتی داشتم. او تلاش زیادی کرد که من را به خدمت بگیرد. من 17 ساله بودم و با یک جت شخصی به هتل ونگر در سوئیس پرواز کردم و فکر می‌کنم فضا کمی برایم غیرواقعی بود ولی به نظرم تصمیم درستی گرفتم. احساس کردم که آرسنال بیشتر خواهان من است تا منچستریونایتد.\"

رمزی درباره تقابل روز شنبه دو تیم یونایتد و آرسنال گفت:\" همیشه به خاطر دارم که این بازی بسیار درگیرانه است. روی کین و پت ویرا از دقیقه اول بازی دائم همدیگر را می‌زدند. انگار که از هم متنفر بودند و می‌خواستند به همدیگر آسیب بزنند. ولی بازی های بسیار جذابی را تماشا می‌کردیم و چیزهایی مثل درگیری های داخل تونل هیجان را به اوج می‌رساند.\"


امضای کاربر : فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی
جمعه 28 آبان 1395 - 13:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از narges23 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: naser72 &

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ